Earth's a shambles

Det har liksom inte strucked me förrän nu. Jag har inte tagit så seriöst på det och tänkt att det dyker säkert upp något. Men inget har hänt och ingen har frågat. Det är nog ingen bid deal för vissa, det har det inte vart för mig innan heller men nu.. Jag har år efter år tänkt att nästa år då jävlar. Men det blir inget jävlar i år heller. Alla hjärtans dag ska man fira med de man älskar sägs det. Men vad händer om man älskar men endå är ensam på the D day?
Ska jag skratta eller gråta? Skratta för att det är är så typiskt eller gråta för att det är rörigt?
Tror jag gör båda samtidigt. Det är ju sådan jag är. Stökig och rörig.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Förbannat snygg bild Frida !! Du är såå vacker!!

2012-02-16 @ 00:33:14
Postat av: frida

Tack så jättemycket fina fina du <3

2012-02-16 @ 00:35:53
URL: http://owlinahat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!