Woopwoop

Tjejen som lever som att hon inte hade en blogg! Det har vart rätt insane nu den senaste perioden. Imorgon går jag på min första bal, är så sjukt taggad! Att det faktiskt är dags. Trodde aldrig att den här dagen skulle komma då vi satt på vårt första möte på Jönköpings stadsbibliotek utan någon som helst aning om hur man planerar en bal. 
 
Imorgon åker jag ut till en gammal klasskompis som fixar mitt hår, smink och naglar. Min balpartner och hans flickvän kommer ut till Habo runt tolv och så kör vi sista fixet innan vi åker in till stan. Världens finaste bil har vi också :) är så sjukt taggad!
 
Har även färgat håret så att det är mörkbrunt, sista färgningen för sedan blir jag askblondish! Så skönt med en förändring är så himla trött på den bruna färgen.
 
Kram på er allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!