Redo nu!

Som ni har märkt så har jag inte skrivit så mycket mer än känslor uttrycka i total bokstavskaos som i det förra inlägget. Jag kunde verkligen inte uttrycka mig på ett bättre sätt i stunden
 
Har haft så mycket i huvudet, bal om en vecka och ja allt annat också. Sista rycket nu innan betygen sätts. Jag har varken skrivit om Legoland eller One Direction konserten. Men jag lovar att jag ska göra det snart. Jag har inte riktigt kommit ner på jorden sedan konserten än.
 
Perioden nu är så sjukt intensiv men rolig! Jag har bara en enda liten fjuttig bebis uppgift kvar att göra i skolan. HUR AMAZING ÄR INTE DET? Nästa vecka går jag på en bal som jag själv har vart med och organiserat från start. Jag är så stolt över oss i balkommittén! Jag tror inte elever på Bäckadal inser hur mycket tid och jobb det ligger bakom den här balen. Vi har slitit som djur och jag kan säga såhär, vi är definitivt en av de bäst planerade balerna. Det kommer bli så jäkla roligt! 
 
Jag har bestämt mig för att läsa en spanska kurs nu i höst för att förbereda mig inför utbildningen jag ska gå våren 2013. Jag sitter med ett kunskapstest framför mig där jag efteråt kan bedöma vilken kurs jag bör satsa på, ångest på hög nivå! Jag läste spanska i fem år och jag är så arg på mig själv för att jag inte uppskattade att jag fick en utbildning inom det spanska språket gratis. Det är guld värt.
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!