Värt att fundera över!

Idag sminkade jag mig för första gången i mitt liv. Mamma sa att jag var för ung för det, men foundation och kajal är ju ett måste nu för tiden. När ska mamma växa upp? Dessutom fick jag en kyss av den snygga killen på lekis idag. Han sa att han tyckte jag var sexig, vad nu det betyder. Imorgon ska jag och min kompis testa att röka. Jag har hört att det ska vara såå coolt! Till helgen ska jag supa mig full, det är tydligen det man ska göra på helgerna! Helst ska man spy också, det är ett tecken på att man dricker bra. Jag funderade även på om man skulle låna mammas BH och stoppa upp på festen. Jag har ju inte fått några bröst än, men det skulle fylla ut min klänning lite bättre.

P.S Jag vill bli av med oskulden NU, det är ju pinsamt annars! D.S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!