Surprise!

Känner mig som en redig daredevil! Har suttit och bläddrat runt på diverse balklännings sidor på internet hela kvällen. Hittade en klänning som jag fastnade för rejält och den var jäkligt billig. Tänkte att jo men den beställer jag nu i veckan. Men så gick jag in nu och kollade på den igen och såg att Shit! det är bara 8 timmar kvar på rean. Eheh. Så jag köpte den precis. Det får bära eller brista och brister det så är det skit rent ut sagt men 1300kr är inte jättefarligt endå. Men den är beställd efter mina mått så förhoppningsvis så kan de räkna. 
 
Den ska levereras innan januari är slut så jag lägger ut en bild på den då. En ledtråd är kungsblå!
Nu ska jag sova för imorgon blir det att åka till Mullsjö och äta tacos.
 
Godnatt!
 
Jag vet att jag är oemotståndlig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!