Såhär kan man va.

Idag har det vart lite action. Skolan bidrog inte så värst mycket till temat action men sen hände det. Dun dun dun. Jag, Emilia och Johanna tänkte dra till Bongo(pub/nattklubb/hak) och ta några drinkar. Påväg hem så hoppade jag av i centrum och tog mig en sväng förbi biblioteket och Ica. Sprang in på Studio H och bokade tid för håruppsättning och make-up innan balen den 23 maj. När jag kom hem så hade jag fått en avi till posten och det var min efterlängtade Ed Sheeran hoodie som jag väntat på :D den är supermysig! När jag stod i köket och fiffilurade så plingade det på dörren. Då var det ett postbud med min balklänning. DEN ÄR SÅ SANSLÖST JÄKLA FIN ATT JAG VILL GRÅTA <3 lägger ut en bild när jag får en bra som gör klänningen rättvisa. När jag hade duschat och stod i underkläder så plingade på dörren igen. Blev jättepaff när det var Evelina som inte skulle följa med men hon ändrade sig som tur var! Men det blev dock ingen utgång tyvärr efter lite hinder. Jag och Eve kollade på The Hunger Games istället.
 
Rätt go kväll endå. Nu väntar jag på att Geordie Shore ska börjar och imorgon har jag sovmorgon, high five!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!