Promdress!

Var ute på balklänningsjakt idag med mindre framgång. Var på tre olika butiker som ligger i Jönköping. Ella brud och fest, Kristina "någonting" och Diamar brud och fest. Ella och Diamar var lätt de bästa. Jättesnälla tjejer som hjälpte mig att prova och även mäta mig så att storleken blev bra. 
 
Problemet jag nu står inför är att jag är storlek 00. Det motsvarar ungefär storlek 32. Då är bysten 30cm, midjan 24 cm och höfterna 30. Jag har dock bystmått 27 så vad för klänning jag en köper så måste jag sy in lite tyvärr.
Som sagt problemet är storlek 00. Tjejen på Diamar sa att förra året sålde hon bara två stycken 00or. Det är ovanligt att någon är så liten. TYDLIGEN. Varken Ella eller Diamar hade några 00or inne så jag får kolla på internet och så får de beställa in. Blir lite frustrerad för det tar någon månad att få in en beställning. Så jag har bråttom nu eheh.
 
Hittade i alla fall ett par fina som jag var intresserad av. En var verkligen klänningen med stort K. Så jäkla fin men den var för dyr.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!