omgggg

Hallå 49 unika besökare, vad är ni för människor?? Jag skrev ett inlägg om en balklänning. Jag kan inte låta bli att älska er ibland alltså haha :) <3 Har flyttat in hos Becca för helgen. Vi kallar oss för Agda och Ragnar. Vi är som ett gift par så lika bra att döpa oss därefter. Vi kollade på filmen LOL i eftermiddags och grannarna måste trott att vi hade sex med varandra så högt som vi stönade åt Douglas Booths enorma sexappeal, killen är ju inte mänsklig. Linda och Tilde har vart här hela kvällen. Vi dansade och spelade in fula videoklipp till CakeMakers masterpiece. Kvällen slutade med lite hemligt sångskrivande, woho!!
 
En del av kvällen var dock inte alls rolig blev deprimerad och hade dödsångest. Liam Payne, Louis Tomlinson och Andy Samuels (de två förstnämnda är med i One Direction för er n00bs) var i Sverige på hemlig blixtvisit över dagen och mitt hjärta sprack i tusen bitar, eheh. 
 
Ska jobba imorgon men nu ska jag hoppa i säng med min fina Ragnar. 
Godnatt och Ciao allihopa!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!