Les Misérables

Det här är det sjukaste jag har vart med om. Jag är helt euforisk. Jag bestämde mig spontant för att gå och se Les Misérables efter skolan idag då jag slutade väldigt tidigt. Jag gick själv och jag ångrar inte det en sekund. Les Misérables är den mäktigaste film jag har sett. Den är så ofattbart bra. Jag saknar ord, jag är helt tagen. Känslorna, skådespelet, sången och människorna är helt utom denna värld. Jag är omtumlad. Den är så mäktig och så kraftig att jag rös konstant och fick gåshud. Det borde inte vara möjligt att bli så är påverkad av en film. Jag ville skratta, gråta, skrika och tjuta på samma gång. Men den största känslan var lycka. Jag blir lycklig av musikaler. Vissa tycker inte alls om det men för mig är det det bästa som finns. Jag kommer alltid att vara ett musical theatre kid.
 
Vem kunde ana att Hugh Jackman hade en så mäktig röst?
Vem kunde ana att Anne Hathaway sjunger som en ängel och fick mig att kämpa för att inte explodera i tårar under "I dreamed a dream"?
Vem kunde ana att Amanda Seyfried har en så fantastisk röst?
Och att Russel Crowe inte bara är snygg utan sjunger rent?

OCH VEM KUNDE ANA ATT MIN ÄLSKLING EDDIE REDMAYNE OM MÖJLIGT KUNDE BLI ÄNNU SEXIGARE ÄN FÖRUT MED SIN SAMMETLENA RÖST???? JAG KLARAR INTE AV ALLT DET HÄR.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!