Hoppsansa!

Har helt glömt bort att berätta vad jag fick i julklapp. Jag fick så jäkla bra presenter, är jätteglad! Kommer använda alla flitigt.
 
En lista på det jag fick.
  • Tomte+tomtemor prydnad
  • Peter Jöback bok med en tillhörande skiva
  • Signerat Peter Jöback album+ "I love musicals" disktrasa
  • One Direction bok+ t-shirt
  • 2400kr
  • TV+DVD+hdmi kabel
  • Christina Aguilera parfym+body lotion+shower gel
  • Bild av fina Elinpelin inramad
  • Öronhängen
  • Partytop
  • Underkläder
  • Bok om 1000 ställen att besöka innan jag dör
  • Fritidskort
  • Fjärrutlösare till kameran
  • Linne
  • Deodorant
  • Kökskniv
  • Skärbräda
  • Iphonevantar
  • Julpysselbok
  • Smyckesskrin
  • Lasse Åberg julkula
  • Biobiljetter+ Godiskorg
Jag är jättetacksam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!