Hej

Är fortfarande sjuk och är helt utmattad. Gick inte till skolan i måndags utan pluggade lite sedan däckade jag vid åtta tiden. Försökte gå upp igår men hade feber så skippade första lektionen och åkte in för historian och balmötet. Kom hem och åt och la mig i sängen och däckade. Jag har nog aldrig sovit såhär mycket som jag gjort nu de sista dagarna! Idag var jag hela dagen i skolan men fick ställa in mina planer efteråt för jag blev för trött och snorig. Hostan är nästan borta men näsan rinner HELA tiden och jag hatar deeeeeet. Men är sjukt stolt över mig själv för jag gjord färdigt två uppsattser i eftermiddags så jag slipper tänka på dem nu. Tänkte lägga mig i sängen och vila(lär ju däcka inom en timme haha). Imorgon har jag sovmorgon och efter skolan ska jag och mamma äta på jensens innan vi går på möte angående Island.
 
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!