Glamour

Jag har på mig ett par mjukisbyxor som inte har tvättats på flera veckor. En tröja full med katthår. En odör som Pumbas fisar. Ett hår som ett fågelbo. En andedräkt som fick dinosaurierna att dö ut. Ett ansikte lika glansigt som modellernas hår i Schwarskophf reklamen. Jag är fit for fight helt enkelt!
 
Men en häftig sak som fick mig att heeeeeeeeelt flippa ut. Jag hittade mitt gamla twitter account från 2009. Jag var sååå söt btw!. Jag har 14 followers på det accountet. Barack Obama är en av dem. Han har 25 miljoner följare och följer 600 tusen. Jag är en av dem. Vilket är heeeeelt crazy. Att jag inte minns detta?????? 
 
Postar en bild i nästa inlägg!
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!