Fasiken då!

Och däääääääääääär tappade jag fokus på historian. Är det inte helt otroligt? Tappar fokus direkt.
This is not meant to be. 

Jag måste bara ta det här inlägget och tillägna det till alla fantastiska saker jag ska göra det här halvåret. 
  • Ron Pope konsert
  • Island 1 månad samt fyra veckors typ ledighet.
  • Köpenhamn
  • One Direction konsert
  • Balen
  • Studenten
  • London
Sedan har jag ingenting planerat förutom jobb. Tanken är att jag ska jobba ett år. Jag vet vad jag vill utbilda mig till, jag vet bara inte när tiden är rätt. Jag behöver ta ett sabbatsår först.



Kommentarer
Postat av: Dora t

Vilken linje läser du? :)

Svar: Jag läser Hotell med internationell profil :)
Owl in a hat

2013-01-09 @ 23:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!