Det jag brinner för!

Just nu sitter jag och gör det jag älskar mest. Känslan och euforin som infinner sig är som en drog! Jag sitter och planerar resan till London med min pappa och hans flickvän Anki. Jag är i mitt esse. Jag har ansvaret och jag sitter och knepar och knåpar för att få de bästa priserna. Inga turistfällor här inte! Lite har jag lärt mig i skolan hehe.
Det finns inget bättre, jag skulle kunna sitta och göra sådant som det här hela dagarna. Adrenalinet pumpar innan betalningen är genomförd och sedan spänningen och nervösheten, kommer något gå fel? Har jag antecknat ner alla viktiga saker som står i det finstilta längst ner på sidan? Är allt 100% nu? Jag vet hur jag satt sist jag skulle till London och för att inte tala om Glasgow när jag var världen rookie. 
 
I FREAKING LOVE IT!!! 
 
Wohooo jag och pepsiburken kommer ha roligt ikväll. Även fast jag har ett hostel klart att bo på så kan jag inte låta bli att undersöka alla andra hostel ut i knutspetsarna haha.
 
Helt klart bästa pepsireklamen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!