Crush!

Jag trodde det inte var möjligt att bli ännu mer förälskad. Jag har vart head over heels för Eddie Redmayne sedan han medverkade i Pillars of the earth(Svärdet och Spiran). Ingen visste vem han var då. Sedan spelade han i My week with Marilyn. Jag åkte till Göteborg för att få se honom i rollen som Marilyns älskare. Han är så grym på det han gör! Igår såg jag honom i Les Misérables och fuck there's not turning back. HAN ÄR SÅ MAKALÖST VACKER OCH PERFEKT PÅ ALLA SÄTT OCH VIS. Harry Styles är inte ens i närheten av det sexappeal som Eddie sänder ut.
 
Han är rolig, smart, begåvad och så bra på att skådespela att det är läskigt. Jag hade aldrig förväntat mig att han kunde sjunga. Men herre jesus vilken pipa han har. Jag smälter till en pöl på golvet. Jag vill inte att han ska bli mer känd för det var roligare när han var min lilla hemlighet men han förtjänar det, och det ska gudarna veta! Les Misérables är nominerad till 8 oscars. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!