Tisdag

Har trott att det vart torsdag hela dagen, jätte förvirrande. Skulle ha pluggat idag men näääääähhh serru det gjorde jag inte. Har kollat på Geordie Shore season 2 hela kvällen. Jag är helt förälskad i den serien. Så sjukt mycket drama och härliga personer. Låg och kollade på ett avsnitt igår kväll och jag skrattade så mycket att det lät som att jag storgrät, vilket jag gjorde också men det var så roligt. Visade Emilia ett klipp i skolan idag och hon skrattade lika mycket som jag. Geordie Shore Charlotte <3
 
Ska gå och lägga mig snart. Är förbannad på en killkompis som beter sig om en douche. Han förstår inte svenska så därför kan jag skriva hur mycket skit om honom jag vill. Lova lova lova lova men fan aldrig hålla något.
 
Eheh, happy thoughts Frida happy thoughts!
 
Saknar konserten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!