The time has come! NU LAUNCHAR JAG NYTT!

WOOPWOOP!
Nu är det äntligen dags och som jag har väntat, det har kliat i mina fingrar. Jag har under några veckors tid arbetat och slitit med ett nytt projekt. Mitt sista skolprojekt någonsin. Och det ska bli stort! Jag älskar att skriva, det är min passion. Som ni vet så åker jag om 4 dagar(!!!) till Island för min praktik. Jag har tidigare haft ett skolprojekt där jag skulle planera en bussresa till Köpenhamn men allt gick åt pipsvängen och jag behövde något nytt att arbeta med. 
 
Så härmed presenterar jag min nya bebis... *drumroll* dun dun dun dun dun WWW.ONEWAYORANOTHER.DEVOTE.SE 
 
Jag kommer från och med den 24 februari till den 25 mars enbart blogga via min fina nya blogg! Det är för mitt projektarbete. Det är skrivet på engelska men om ni tycker det blir krångligt så finns google translate, bra va? :D
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!