Söndag.

Jag är så jävla tråkig, jag vet. Har knappt uppdatera någonting sedan förra helgen.Har visserligen vart sjuk och är fortfarande sjuk så det är min ursäkt. Den här veckan har vi "måldagar" vilket innebär att jag får frukost på Idas (mitt programhus på skolområdet) och sedan har jag ett eget schema med saker jag behöver göra eller förbereda. Jag ska plugga turism och religion tänkte jag. 
 
Jag jobbade igår och det gick bra. Jobbade idag och det var rätt inressant haha! Fick världens niagarafall näsblod när jag skulle snyta mig. Det bara forsade näsblod och usch vad vidrigt det var, en kollega föreslog att jag skulle stoppa upp en tampong för att stoppa flödet, "det gör dem ju på film". Så där stod jag med en tampong i näsan och skrattade så att tårarna sprutade istället. 
 
Melodifestivalen kommer bli en hit iår tror jag! Mina favoriter igår var David Lindgren, Gosa Gosa, Eric Gadd, Saxofonnumret och Pokemon. Sjukt bra låtar.
 
Bild på världen finaste Perrie Edwards <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!