Segt

Seg dag. Tänker ligga och slappa i soffan hela dagen, kolla lite på Geordie Shore. Behöver egentligen börja på min religions uppgift men är inte alls på humör för det. Så jag gör som jag brukar, skjuter upp det helt enkelt.
 
12 dagar kvar tills jag åker till Island också, iiiiiih. Har fjärilar i magen och världens resfeber. Jag har aldrig vart iväg en månad från mitt hem innan. Det ska bli så jäkla kul men jag har jätte mycket ångest inför packandet. Hur får jag ner en månad i 20kg? Och ni vet hur jag är med packning. Förvänta er panikattacker och explosiva gråtanfall och skrik.
 
Tror inte att jag har visat er shortsen jag köpte i Stockholm. De är görsnygga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!