Plugga plugga plugga.

Eller inte! Jag var såhäääär nära att komma jätteförsent idag. Låg i sängen och orkade inte gå upp. Jag brukar gå 35 när tåget går 47, Kvart över låg jag fortfarande i sängen. Ändrade mig plötsligt och ville komma i tid så jag flög upp och verkligen panikfixade mig. Och jag hann! Fick köpa med mig frukost till skolan dock men det är gott.
Riskakor med pizzasmak och YoggiYalla Strawberry Lime.
 
Har måldag idag igen men jag orkar inte. Ska läsa lite på turismen men min religions uppgift ska inte vara inne förrän den 18 februari(min namnsdag, hihi).
 
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!