Namn

Alla har vi våra favoritnamn som vi föreställer oss att våra framtida barn ska heta. Jag har alltid ett par stycken i bakhuvudet och de ändras med åren.
 
Jag har alltid haft svårt att hitta ett flicknamn som jag gillar men jag har verkligen fastnat för ett. Nämligen Gemma. Med uttalet Djemma(ni fattar vad jag menar). Vet inte varför men ju mer jag tänker på det desto mer gillar jag det. 
 
Pojknamn har jag dock hållt fast vid samma i flera år. Silas och Leopold. Mina framtida söner SKA heta detta. No matter what! Jag vet att Silas är den onda albino snubben i Da vinci koden men jag var på Kolmårdens djurpark(har jag för mig) och då såg jag världens sötaste pojke. Han var kanske tre år någonting och hade mörkbruna lockar i öronlängd och rådjursögon och han var sååååååååå söt och så ropade hans mamma SILAS KOM HIT. Jag smälte där och då. 
 
Det här är nog det konstigaste inlägget jag har gjort hitills men det blir kul att gå tillbaka i framtiden haha!
 
Har ni sett den här bilden? så sööööt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!