Måndag och lov.

Hade världens bästa kväll och natt igår/idag. Jag älskar dessa två brudar så mycket att jag spricker! Vi åt kladdkaka och snackade om allt mellan himmel och jord. Sedan kollade vi på Les Misérables och grät och sjöng och skrattade haha. Den är så bra! Vi bara chillade järnet och pratade lite till. Orkade inte gå hem så jag sov över och vi somnade inte förrän klockan tre. 
 
Nu är jag i alla fall hemma(Amanda bor på andra sidan skogen bara) och ska plugga lite religion. Tänkte duscha senare och testa min balklänning igen, kanske tar något kort vem vet.
 
Fina pojkar <3
Tumblr_lrkoppqxpj1qjwf6bo2_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!