Jag spyr.

Jag typ spyr rätt ut. Är så äckligt jävla nervös att jag inte kan stå upp. 
Från och med nu så bloggar jag från devote.se FASTÄN JAG HATAR DEN BLOGGPORTALEN FY </3
Skitdåligt bilduppladdningsverktyg och allmänt plottrig sida. Längtar tills jag kan börja använda mig utav den här igen. Förstår inte varför jag skulle göra en ny blogg -.- 
 
Som ni märker så är jag bitter för att jag är nervös och trött så därför ska jag sova nu. Lika bra haha!
Massa kramar på er och kom ihåg att ni hittar mig på www.onewayoranother.devote.se
 
Om en månad är jag tillbaka! 
Puuuuuuuuuuusss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!