Inspiration.

Idag var jag på en föreläsning på Per Brahe gymnasiet. Det var en Stewart eller supervisior som han också kallas som jobbar för Thomas Cook airlines. Han var så sjukt cool och inspirerande! Jag blev verkligen så sugen på att ta upp min flygvärdinne dröm igen. Han hade den perfekta personligheten för att vara i den här branschen. Glad och trevlig och det viktigaste av allt han fångade vårt intresse med hjälp av humor och kvickhet vilket är svårt när det sitter 16-19 åriga ungdomar i salen. Jag vann en tröja för att jag kunde skillnaden på charter och reguljärflyg, wohooo!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!