GOSA!

JAG ÄLSKAR DEN HÄR SÅNGEN! Det är lite i stil med "Haba Haba" med Stella som tävlade för Norge förra (eller 2011) året och det var min favorit. Jag blir glad och det rycker och spritter i kroppen. Svenskarna ger henne så sjukt onödig kritik. Hatet bara flödar på youtube. Det är en "dagislåt" en "jävla skitlåt". Hon är för speedad och för glad enligt vissa. Jag blir verkligen rädd för hatet som riktas mot Mary N'diaye. Har vi verkligen inte kommit längre i det svenska samhället? Det faktum att människor lägger ner energi på att leta fram en video och sedan kommentera att de inte tycker om den kommer jag A.L.D.R.I.G förstå mig på. Hon njuter för fulla muggar och älskar det hon gör. Och det märks på scenen! Om svenskarna slutade vara så gråa och konservativa så hade vi också kunnat njuta av den här låten. 
  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!