Finally!

Nu är den här helgen över äntligen! Jobbade tolv timmar igår eftersom det var så sjukt mycket folk. Kaos! Gick över en timme och var inte i säng förrän halv åtta imorse. Vid halv tre var det dags att gå upp igen och dra sig till jobbet 17-21. Nu sitter jag hemma och andas ut. Jag kommer få ett helvete med att sova nu, lite svårt att somna 23 idag när jag somnade 08.00 imorse haha. 
 
Det har vart kul dock, mitt sista arbetspass på en månad nu. Om en vecka smäller det, dags för mitt livs största utmaning! Jag har sådan resfeber, drömmer mardrömmar varje natt. Men det kan inte avskräcka mig! Imorgon börjar jag att packa för jag vet hur jag fungerar runt packning. Får panikattacker varje gång så det är lika bra att börja i tid.
 
Jag är så nervös men SÅÅÅÅÅ taggad :D
 
Kommer att introducera er till en ny spännande sak inom de närmsta dagarna! En liten sneekpeek kan jag bjuda på. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!