Faaaan då!

JAG ÄR SÅ ARG PÅ MIG SJÄLV. FAN I HELVETE!!! Jag har legat på min soffa i sju timmar, SJU JÄVLA TIMMAR och kollat på Geordie Shore. Vad fan är det för fel på mig? Jag har kollat nästan en hel säsong. Det är ett avsnitt kvar och JA SJÄLVKLART VERKAR DET SÅ JÄVLA SPÄNNANDE!! Och jag måste vänta tills imorgon innan jag kan se det för nu måste jag sova. Jag skulle ha pluggat på mitt turism prov som är imorgon. Jag hade kunnat plugga i sju timmar men istället glor jag på ett program där folk super, festar och kissar ner sig istället.
 
Vad händer med mitt liv och mitt omdöme????? wäääääääh.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!