Alla hjärtans dag!

Jag var försjunken i mina egna tankar igår så det blev lite ont om blogginlägg ser jag. Jag var hos Amanda hela dagen med Jolla och Hanna. Vi åt mat(makaroner med form av snoppar, så patetiska är vi) och kollade på Titanic och tjockade oss. Jag hade förvarnat alla om att jag fullkomligen bryter ihop när jag ser Titanic. De har redan vart med om det förut och igår var inget undantag. Jag typ skrek och kvävdes av mina hysteriska gråterier hahhaha och Jolla fick någon konstig känsloreaktion så hon började gapskratta samtidigt som hon grät. Verkligen total känslomässig urladdning för oss allihopa. Det var så komiskt för vi uppträdde som psykiskt ostabila som grät och skrattade och grät igen. 
 
Efter det kollade vi på Moulin Rouge och testade balfrisyrer på mig, sov med en frisyr och sitter fortfarande här med den en dag senare. Det var en sjukt rolig dag! När jag kom hem var det inte lika roligt för då blev jag deppig men så blir det ju alltid.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!