Ugh

Jag får spunk!!! Det är helt otroligt hur en skola kan vara såhär efterbliven.
Har jobbat med mitt projektarbete hela dagen men har inte blivit mycket klokare eftersom vi har fått två häften med snarlik information men de är skrivna i två helt olika tidsformer vilket gör att jag inte kan avgöra i vilken tisdform min rapport ska vara skriven i. UNBELIEVABLE!
Jag borde fan ha en direktlänk till mina lärare så jag kunde ringa dem precis när jag vill.
 
Kommer sitta här hela natten och slita mitt hår. Jag var nära på att ta sönder ytterligare en bok men hejdade mig själv.
 
Bild från i måndags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!