Student!

Craaaaaazy days! Springer mellan möten och lektioner. Skriver på projektraporten så fort jag får tid. Gör läxor mellan andetagen och ja ni förstår min poäng. Sjukt intensiva veckor nu kan jag lova.
 
Nästa vecka jobbar jag torsdag, fredag, lördag och söndag. Veckan därpå åker jag till Danmark och Legoland i fyra dagar för att knappt hinna hem innan jag drar till Stockholm och går på One Direction konsert. Sedan är det full rulle fram tills balen. SEDAN kan jag andas ut haha!
Blir nog lite knaper uppdatering.
 
Jag var och hämtade ut min studentmössa igår och jag var hetl euforisk. Den är så fin och nu känns det verkligen på riktigt. 35 dagar i skolan och 55 dagar totalt kvar nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!