Jahaja..

Det enda jag gör är att göra skoluppgifter, jobba med balen och jobba på mitt jobb. Finns ingen tid för inspiration eller blogginlägg. Sjukt intensiv period! På onsdag åker jag med familjen till Danmark och Legoland, jag är sinnesjukt taggad på det. Vi ska även förbi Tyskland lite snabbt. Kommer bli skönt med ett avbrott nu! Jag är hemma på lördagen och sedan på onsdagen åker jag till Stockholm med mina bruttor och går på konsert. Så jäkla nice :D har inte förstått än att jag ska få se mina män in real life.
 
Idag har jag jobbat och nu ska jag försöka göra något värdefullt av de sista timmarna på detta dygn.
Ciao :)
 
Fick mitt signerade Little Mix album häromdagen. Det är helt sjukt att jag rör ett objekt som de själva har vidrört.
Embedded image permalink
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!