I'm on top of the world!

Har inget bloggsug men jag saknar att skriva. Vet inte riktigt hur det går ihop sig riktigt. Jag kan säga att jag mår betydligt bättre nu än vad jag gjorde när jag skrev det förra inlägget. Saker börjar reda sig och nu ser jag verkligen fram emot de kommande månaderna. Det är så obeskrivligt att jag tar studenten snart, jag blir helt till mig. Jag blir helt ärligt talat svimfärdig nästan yrsligt när jag tänker på hur det kommer att kännas. Att springa ut och vara fri! HELT SJUKT :D
 
Jag har "råkat" ta sönder min historiabok föresten. Eller råkat och råkat, det kändes bara jävligt skönt att drämma in den i väggen så att den flög i tre bitar! Min lärare bara skrattade åt mig när jag förklarade incidenten idag haha. Var i skolan idag på historia lektion och balmöte. Jag hann klämma in en linsundersökning också eftersom jag ska skaffa linser. Jag ska inte ha linser varje dag men vill ha engångslinser att variera mig lite med. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!