Tjaaa

Tjollahopp! Sitter och surar på min telefon, eller dator egentligen. Min bluetooth vägrar fungera mellan mobilen och datorn. Så ja här kan jag inte ladda upp några bilder minsann.
 
Skolan har börjat och mitt blogghumör har gone straight down! Har inte skrivit om London än liksom. I fredags körde jag min första krogrunda. Vi var omkring på massa ställen i Jönköping. Bongo, Amor, Centrum och Sams tror jag det var. Minnena från kvällen är något suddiga, men så ska det va! 
 
Sitter i skolan nu och ska göra färdigt ett arbete, ingen lärare här så det blir party party! Senare idag ska jag träffa Issa och hennes dotter Nicole. SOM JAG HAR LÄNGTAT! Det var evigheter sedan jag träffade de goingarna <3
 
Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!