Tillbaka!

Hallå hallå! Här var det ett tag sedan jag var. Måste tacka de fina människorna som endå har kikat in på min blogg varje dag. Siffran ligger stadigt på 8 st besökare. Men det kanske är blogg.se som tycker synd om mig och planterar lite läsare haha? ;)

Förstår att jag borde skriva vad jag gjorde i London men jag håller på den karamellen lite till eftersom det fortfarande känns för surrealistiskt att vara hemma. Blir lite deppig så återkommer med London historier när jag känner mig redo. Gud så djup jag låter haha, men jag är väl lite lat också. Det är Mycket som ska skrivas ner och jag ska hitta orken sedan är jag på banan :)

Jag kom hem i torsdagsnatt och sedan dess har det inte gått i många knop. Fredagen spenderade jag hemma skrikandes,svärandes och pustandes över all den oreda jag lämnat hemma och den oredan som jag nu var tvungen att organisera plus all packning. Har vart hos pappa i helgen och blivit firad och även firat honom tillsammans med Anki. Jag fick mängder med presenter. Fick en vetevärmare, mjölkskummare, fint skåp, presentkort på bikbok, en anteckningsbok, presentkort på cervera och en flaska vitt vin. Jag är jättetacksam, även om det låter som "tråkiga" vuxenpresenter så behövde jag allt det här :D 
 
Nu ska jag försöka göra lite läxor och sedan belöna mig själv med en Tepuccino, som jag kan göra nu med min nya fina mjölkskummare. 
 
Här är en liten sneek peak på London, det jag köpte :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!