Fredag!

Oooh min rygg! Det var spännande att sova inatt, på sida-mage-sida-mage-sida-mage jag fick inte sova på rygg. Vaknade dock helt utvilad, måste berott på de 8 timmar jag fick sova. Brukar annars bli 6 och en halv timme. Men jag hade så urbota tråkigt igår så jag gick helt enkelt och la mig. Smart drag faktiskt!

Tatueringen är jätteöm och jag har smörjt in den två gånger idag. Ska försöka ta ett bra kort på den men det är svårt och jag är lat. Slutade skolan vid tolv idag så nu sitter jag hemma och väntar på att det nya Glee avsnittet ska ladda färdigt. Ska nog sova lite också för ikväll blir det 18års "kalas" för en del av släkten. Har inte funnits tid innan.
 
Ciao!
 
Den här snyggingen skulle jag inte tacka nej till i 18års present <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA YOU WISH!

2012-09-21 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!