Well hello there!

Jag lever jag lever och jag är glad. Till skillnad från igår. Alltså igår sög verkligen apballe. Jag låg i soffan från 9.00-23.00 och rörde mig för toabesök och intag av föda. Anledningen? Jag fick inga biljetter till One Direction, alla biljetter sålde slut på en minut. Insane! Och så fick jag migrän också, så jag tyckte jättesynd om mig själv. 
 
Men jag är över det nu och är glad igen :) Lite snabb recap av helgen. Jag spenderade fredagen med bästa vännen Annabelle, inte klokt vad jag älskar den människan. Vi gick på second hand och fikade tills vi sprack. Besökte henne även på la jobb. Hon jobbar på Nässjös biograf, den är verkligen så jäkla mysig. Den är en typisk 50 tals biograf. Stämningen och atmosfären sitter i väggarna.
 
I lördags jobbade jag 09.30-22.50, åt ingenting på hela dagen utan överlevde på två tekakor som jag ätit till frukost. Det var inte alls kul och alla var nästan svimfärdiga. Jobbade i söndags också en snabbis på 4 timmar. 
 
Ni vet redan vad jag pysslade med igår haha! Och idag har jag bara vart i skolan och sedan pluggat/övningskört. Hatar att övningsköra med jävla skitbilen på skitvägar med min skithjärna. Det är vad jag har att säga.
 
Ciao!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!