Upp och ner!

Idag blev det inte mycket uppdatering! Men den har vart desto effektivare. Vi har något som kallas för resursdagar nu tor-fre. Om man har något kvar at göra eller vill jobba i förväg så kan man använda dagarna lite som man vill. Jag gjorde färdigt religion och samhäll, SÅ GÖTT ATT BLI AV MED DET!
 
Imorgon ska jag ägna hela dagen åt att göra ett bildspel till hotell. Ska vaccinera mig mot HPV också. Är fortfarande inte övertygad om att det för med sig något gott. Men om alla vaccinerade tjejer blir zombies om 20 år så är jag hellre en av dem istället för n ensam livrädd människa. 
 
För att fortsätta med dagen. Har shakat lite kroppsfett på Zumban och även haft något megaryck och städat hela mitt rum. Jag orkar aldrig damma så snacka om att det var på gränsen till vidrigt idag när jag dammade igenom hela rummet. Blir nog snart dammallergiker :P Möblerade även om(!!) och rengjorde på toaletten. Dammsugade så intensivt att den gick sönder haha high five :D
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!