Something's missing!

Det är helt otroligt hur saker tycks försvinna mitt framför ögonen på mig. Ena sekunden är dem där och andra sekunden inte. I det flesta fall så handlar det om att jag har lagt dem på extremt logiska ställen men jag underskattar mig själv och letar på mindre självklara ställen. Ett exempel är när jag letade efter min telefonsladd. Jag letade överallt och hittade den tillslut i lådan där alla andra sladdar ligger. Logiskt, men inte för att vara mig själv. 
 
Saker som är försvunna
  • Min älskade svarta kofta, sist använd i Västervik I think
  • Min ögonbrynspenna
  • Mitt mobilskal
  • Min kondom jag köpte i London som det står "You want to see the Big Ben?". Inte en aning vart den har tagit vägen
Saker som jag funnit idag eller föregående dagar
  • Min concealer(låg längst ner i väskan)
  • Mitt älskade headset(låg i en fleecejacka jag inte använt på jätte
  • Mobilkvitto(låg självklart i mobilkartongen -.-)
  • Min kondomnyckelring(den är så charmig! låg i ett väskfack)
 
Tror att det var allt. Men man vet aldrig vad som  försvinner imorgon.
538664_401646076568877_1842115182_n_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!