Skola!

Vilka slappdagar jag har haft! Fredag utgång, Lördag sova, Söndag jobb och fix. Måndag slapp och Tisdag slapp. Ni kan ju förstå vilken ångest jag har haft för att jag inte har tagit tag i mitt pluggande! Får alltid panik och känner mig stressad när jag inte jobbar med skolarbeten. Men vafan någon gång måste jag ju slappa och skita i allt :)
 
Jag har sedan i söndag lyckats tjafsa med två lärare, high five! Nej men helt ärligt så tolererar jag inte när en person i maktposition försöker sätta sig över mig på fel sätt. Jag räds inte orden och sa till på skarpen rejält. Det löste sig som tur var så ibland hjälper det att stå upp för sig själv.
 
Mitt och Sonjas projektarbete flyter på, jag kanske inte har nämnt det innan med vi planerar en bussresa till Köpenhamn. Jösses vad mycket det är som behövs göras innan vi kan sätta igång på riktigt. Tillstånd hit och ansökningar dit. Det är dock sjukt roligt! Jag har känt under de här två skolåren som passerat att "fyfan vilken misslyckad gymnasieskolgång". Jag hade föreställningen om att gymnasiet skulle bli the time of my life, att man skulle umgås med alla och ha skitroligt. Det har inte riktigt levt upp till mina förväntningar och definitivt inte skolan. Så jag har funderat en tid på att shit jag måste göra en skillnad, ett avtryck i Bäckadals historia. Lämna med stil och BAM helt enkelt. Jag tror jag kommer uppnå det i och med projektarbetet, nu har jag något att fokusera på något skitroligt. 
 
Idag hände något helt fantastiskt roligt, jag och Emilia blev tillfrågade att vara med i balkommiten. HUR KUL?!?! Det kommer bli så sinnesjukt bra och roligt. Tänk att vi får vara med att planera precis allt kring Bäckadals Bal. Det kan ju inte bli mer än awesome :D Nu har jag saker att kämpa för. Och Islandspraktik på det med.
 
Ikväll har jag gått all in på plugg. Tagit tag i demokratiprovet och svenskan, trälat med hotellarbetet. Nu ska jag stänga ner och sova. Kanske slänger in ett London inlägg föresten.
 
Ciao!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!