Puuuh

Vilken dag! Pustar ut i soffan helt slut. Ska strax gå och lägga mig i rena lakan. Mmmhhhm <3 Fast jag är skitig. Stackars lakan.
 
Idag har jag som sagt löst många problem och min To Do list är nästintill tom. Har bara en grej kvar att göra. Jag och mamma var inne på SmartEyes för att prova ut ett par bågar åt mig. Det var inte lätt ska jag säga, jag stod där med knallröd näsa och flötigt hår. Den optimala prova glasögon looken, eller? Hatade livet och jämrade mig men tillslut hittade jag ett par. Jag stod och valde mellan två bågar och mamma tyckte det ena paret så jag tog det andra. High five! Är inte riktigt övertygad ännu om jag gillar glasögonlooken full time. Det återstår att se.
 
För övrigt måste jag bara uttrycka min kärlek till hashtaggar! ######### fina fina hashtags. Det är som ett helt nytt sätt att uttrycka sig har uppfunnits. Man kan förklara allt med bara en hashtag. Inga jäkla förklaringar eller långa meningar utan bara en enkel #loveit
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!