Partääääh

Happy Halloween! Värdelöst att Halloween är på en onsdag. Jättestort partyhumör jag är på eller? haha men jag får släpa ut mitt arsle endå, om än något ickeutklädd. Det bästa med Halloween är att man får se ut precis hur man vill. Jag är supertaggad på Fre-Lör då det blir ännu mer halloween party, då ska jag vara utklädd.
 
Jobbet gick skitbra idag, börjar komma in i rutinerna nu. Nu fixar jag mig för en kväll ute med mina gamla giiirls Issa, Fille, Jenny och Emelie :D 
 
Jag är sinnesjukt lat som bara tar kort med camen men alltså vem orkar egentligen släpa fram sin systemkamera?
Ciao!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!