October Trees

Jag är dödstrött, mina ögon orkar inte hålla sig öppna. Det tar emot att ställa alarmet på 04.15, det är inte mänskligt att gå upp så tidigt! Men vi ska till Stockholm med klassen så det gäller att masa sig upp. Bussen går från stan 06.15 så jag får sova på bussen. Har laddat med kycklingsallad, polly, tidning, godis, film och Spotify Premium så jag ska överleva bussresan. Det ska bli skitroligt att åka iväg :D Är riktigt taggad på de studiebesök vi ska göra också. Grand Hotell, Arlanda, Statshuset mm. 
 
Vi ska bo på Quality Hotell Prince Philip. Det är jättefint så det ska bli mysigt :) hade inte brytt mig om vi bodde på vandrarhem för den delen heller. Det gjorde jag i London och det var skitkul. Alla har olika behöv och smak men jag tycker det är lite fånigt när människor kräver hotell. Okej om det är en all inclusive semester där man spenderar den mesta tiden på hotellet(har aldrig förstått den grejen). Men när man endå bara ska sova där vad spelar det då för roll? I London hade vi ett rum på max 4 kvadratmeter, toa en korridor bort och delad dusch strax jämte vårt rum. Det var inga problem tycker jag :) Man måste leva lite också och inte trippa på tå. 
 
Jag svär på att jag kommer få höra minst 40 klagomål de första två timmarna på bussen. 'causr that's how our class works. Ibland asgarvar jag bara för det är så hopplöst, det finns alltid något för gnällrövarna att påpeka. Tur att jag inte behöver umgås med dem :)
 
Foto av Quality Hotel Prince Philip, Skärholmen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!