Lycklig och hysterisk stund!

Satt i fredags framför tvn med telefonen i handen och kikade lite sporadiskt på twitter. Twitter är min nya obsession. Jag hade skickat iväg ett tweet om att jag träffade Henrik Fexeus i lördags. Det var så pinsamt verkligen. Jag ska berätta vad som hände. På morgonen när jag var påväg till jobbet så funderade jag lite löst på att det vore kul att få träffa Henrik Fexeus, jag visste att han skulle ha en show på Spira under kvällen. Jag skulle gå med hittade ingen att gå med. Det var rätt stressigt under brunchtimmarna och jag sprang som en duracellkanin fram och tillbaka för att hinna fylla på mat. Dock är det rätt svårt när man är ensam eftersom det alltid är något som tar slut hela tiden. När jag är mitt uppe i springandet så får jag syn på Henrik och mitt hjärta stannar nästan. Han står med en tallrik och ska ta mat på en buffé där det inte finns något påfyllt DETTA HÄNDER INTE!!!! Varför just nu varför ska han äta precis nu för? Så jag ursäkta mig gång på gång och han var jättesnäll och förstående. Inte alls läskigt att veta att han antagligen kunde läsa minsta lilla tanke jag tänkte haha,

I alla fall back to the subject. Jag skickade iväg den här lilla tweeten och nämnde hans namn. Efter bara en halvtimme så plingar det i telefonen. DÅ HAR HAN TWEETAT TILLBAKA TILL MIG! Jag höll på att sprängas i bitar av hysteri.
 
När jag lugnat ner mig så fortsätter jag twittra lite. Ser att Tyler Ford(en deltagare i The Glee Project som ni minns att jag följde maniskt i somras) har skrivit "Must... get out.. of bed" då skrev jag tillbaka på skämt "Must... go to.. sleep" eftersom det var jättesent. Strax efter jag skickat iväg det så plingar det IGEN! DÅ HAR HAN RETWEETAT MIG! Alltså jag hoppade omkring och kvävde mina skrik hahaha. Så jäkla häftigt att jag får två kändisar att twittra till mig :D
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!