Inte lätt alltså!

Det sämsta med min HTC incredible S är att det inte finns några snygga skal att köpa till den. Det skär i hjärtat att se Iphone användare som inte har skal på sina telefoner. De uppskattar dem inte! haha. Min fina telefon har vart på lagning nu i en vecka ungefär och nu när jag har fått hem den så hittar jag inte mitt skal någonstans. Har beställt ett nytt nu som är något för gulligull för min smak men det är alltid något! Jag kommer säkert hitta mitt gamla skal snart så då kan jag variera mig lite. 178kr fick jag betala för den här godingen!
 
HTC Incredible S Skal - Flowers - Splash



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!