Herregud

Jag vet inte vad det är för period jag är inne i nu. Är värsta nostalgisk! Sitter och tänker på min barndom hela tiden, vad och varför jag gjorde vissa saker och hur det var att växa upp och hur det har påverkat mig. 
 
Har även fått dille på gamla idoler. Dunkar Jonas Brothers, Demi Lovato, Vanessa Hudgens, Miley Cyrus, Aly and AJ Michalka, Camp rock soundtrack, High school musical 1-3, Selena Gomez liksom VAD ÄR DET MED MIG? Hahaha blir tårögd av att lyssna på vissa låtar, har speciella minnen associerade med de låtarna. 
Jag var verkligen disney nerd. Jag hade koll på alla Disney Channel stjärnor! Och jag dyrkade dem som gudar bokstavligen talat. De är så vuxna nu och de har mognat. Det har väl jag också gjort i och för sig haha :)
 
Har aldrig och kommer aldrig skämmas över att Disney Channel formade hela min tonårstid <3 och jag hade inte ens Disney Channel. SUG PÅ DEN NI ;)
 
(Bilder på när de var unga, alltså då jag lyssnade på dem)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!