Excuse moi!

Min vän Becca klagade på att jag inte har bloggat på flera dagar. Jag är lat och with no inspiration. Men liksom jag har rätt till att inte blogga om jag inte känner för det. Ser dock ut som att jag har haft 11 fina besökare varje dag. Puss på er!
 
Sitter i skolan nu och har tråkigt. Får se om jag bloggryckar ikväll och det kommer hundra inlägg på rad. Det finns risk för det. Har vart i Stockholm, jobbat och slappat sedan jag sist uppdaterade. Stockholm var skitkul mer om det i ett annat inlägg.
 
Idag har jag på mig det här
 
Och lyssnar på den här grymma låten
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!