Dansar omkring.

Woaah vart kom alla läsare ifrån? Kul :D
 
What a day! Eller?
 
Jag var stensäker på att jag skulle sova till minst klockan ett idag eftersom jag landade i min säng kvart i fyra imorse. Halv tio vaknade jag glad och pigg på livet och kunde verkligen inte somna om. Helskumt verkligen! Jag brukar vara jätteseg.Tog med mig täcket och la mig på soffan på nerevåningen vid the big TV. One Direction Up all night konsert visades på mtv igår så mamma spelade in det åt mig så satte på den. Mös hela morgonen med mina husbands. Nu har jag städat och damsugat på min våning, det var verkligen äckligt.

Igår var jag ju som sagt ute och åt på Jensens! Det var supertrevligt(låter så vuxet) och det är så kul att umgås med de tjejerna. Det blev lite presentöppning och jag personligen tycker min och Beccas present var världsbäst. Tilde fick ett linne med One Direction på och ett födelsedagskort där killarna har spelat in ett happy birthday meddelande. Vi kved,skrek och fnissade när vi öppnade kortet och lyssnade igen och igen :D Det är kul att vi är ett litet gäng 18 åringar som fangirlar över One Direction.
 
Jag stack ut efter det. I början var det riktigt lamt men allt eftersom kvällen gick och alkoholintaget ökade så blev det riktigt party tillslut. Jag hade skitkul! Och ingen baksmälla på det heller. Det kan inte bli bättre.
 
Nu ska jag duscha, packa och fixa mig för sedan bär det av mot Huskvarna för mer party och sleepover. 
 
Ciao!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!