Awkward!

Är det inte pinsamt att jag har en benägenhet att bli kär i pojkband? Först Zac Efron(visserligen ingen pojkbandsmedlem) sedan Jonas Brothers. Nu är det One Direction. Nu är jag dock lite äldre och förhoppningsvis kan jag ha ett något sundare förhållande till det här än som när jag var mindre "aaaaaahhh OH MY JONAS JAG SKULLE DÖ FÖR ER" hahahah :D  Nej men lite kärlek är väl alltid bra! Tycker de är fantastiskt härliga människor och söta hela bunten.

Nu ska jag sova. Imorgon är det skolfoto och jag har för ovanlighetens skull bestämt vad jag ska ha på mig och lagt fram det på soffan. Här finns det inte tid för någon panikpåklädning som det annars brukar bli 5 minuter innan jag måste gå haha! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!