2012-10-24

Jag orkar inte med det här jäkla vinprovet!!! Det är så jävla tråkigt att lära sig om vin. Det intresserar mig inte, varför läser jag ens dryckeskunskap? Ropar inte hurra för lärarna för hitills har jag inte lärt mig någonting och jag lyssnar.
 
Vill inte lägga tid på att plugga till det här provet som var förra veckan men som jag ska göra imorgon eller på fredag. Men det tar emot att kanske inte få godkänt på ett prov. Det har aldrig hänt och kommer aldrig att hända!
Inte så länge jag får bestämma. Så jag får väl sitta här och träla hela eftermiddagen(skrev förövrigt den meningen utan att titta på tangentbordet haha skills)
 
Tumblr_mcdxytjmne1rjczhyo1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!