Tisdag

Inte min favoritdag i veckan precis. Men jag kan meddela att mitt humör är mycket bättre idag än vad det var igår haha. Jag var verkligen överdrivet vrakig. Dagen hitills har bestått av ett studiebesök till systembolaget, hehe. Sedan lunchade vi några stycken på Jensen, som förövrigt är halvfabrikat. Men gott i alla fall!
 
Jag har listat mina tre favorit sångare/band. Och jag kan lätt säga att det är Ed Sheeran, Ron Pope och One Direction. Det är så kul att jag har två sing and songwriters och sedan slänger in ett mainstreem media producerat band. Men jag lyssnar inte på One Direction för att lyssna på låtar som betyder hela världen och berör utan jag lyssnar på deras musik för att jag blir så jäkla glad och upprymd av den. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!